TIM logo    
 
 
Srpski / English
Broadcast logo
 
Ideja Iskustvo Podrska Odrzavanje
 

Projektovanje i izvođenje

TIM Networks se prvenstveno bavi projektovanjem računarskih mreža i mrežnih sistema za LAN i WAN okruženja. Koji tip mreže i koja oprema je Vama potrebna možete saznati u razgovoru sa našim sertifikovanim (Cisco) inženjerima. U dogovoru sa Vama izradićemo nacrt idejnog rešenja pri čemu ćemo prvenstveno definisati Vaše potrebe. U projektu će biti opisani svi potrebni radovi kao i dokumentacija o specifikaciji tehničkih uređaja.

 

Konsalting

Konsalting, kao usluga koju nudimo, omogućava prenos našeg iskustva, znanja i stručnosti našim klijentima, čime im se olakšava proces donošenja odluka u planiranju, izgradnji i održavanju IT sistema.

Nakon inicijalnog kontakta sa nama, besplatno ćemo Vam izaći u susret i saslušati sve Vaše zahteve i potrebe za IT resursima. Iskoristite prednosti besplatnog konsaltinga i profitirajte u startu!

 

Održavanje IT sistema

Kako je ispravan IT sistem bitan deo poslovanja svake kompanije, konstatno održavanje sistema zahteva stručnost i posvećenost osobe koja ga održava. Sertifikovani inženjeri naše kompanije su tu da Vam pomognu pri rešavanju svakodnevnih problema u radu, kako svojim praktičnim iskustvom, tako i savetima za ispravniji rad sistema.

Ugovor o održavanju Vašeg IT sistema će Vam omogućiti popravku eventualnih hardverskih ili softverskih kvarova u najkraćem mogućem roku, bez obzira da li imate mrežu od par računara ili veliki IT sistem. Na ovaj način, mi preuzimamo brigu o ispravnom radu Vašeg IT sistema.

Prednost ugovora o održavanju se ogleda u unapred dogovorenom vremenu izlaska na teren. Pri izradi ugovora uvažavaju se svi vaši zahtevi i sugestije radi što bolje saradnje.

Ugovorom o održavanju obavezujemo se na:

  • Mesečno održavanje svakim radnim danom (ponedeljak – petak, od 8 do 17 časova)
    Remote pristup (ako je problem jednostavniji, problemu se pristupa preko Interneta)
    Najkasnije vreme dolaska na mesto problema sledeći radni dan (u slučaju većih problema)
    Celodnevna (trenutna) telefonska podrška

  • Mesečno održavanje svakim radnim danom (ponedeljak – petak, od 8 do 17 časova)
    Remote pristup (ako je problem jednostavniji, problemu se pristupa preko Interneta)
    Najkasnije vreme dolaska na mesto problema isti dan (u slučaju većih problema)
    Celodnevna (trenutna) telefonska podrška

  • Mesečno održavanje svakim danom (ponedeljak – nedelja, od 8 do 20 časova)
    Remote pristup (ako je problem jednostavniji, problemu se pristupa preko Interneta)
    Najkasnije vreme dolaska na mesto problema isti dan (u slučaju većih problema)
    Celodnevna (trenutna) telefonska podrška.